Monday, March 15, 2010

პროექტი

1.პროექტის სახელი: ჯვრის მონასთრის უნიკალურობა.
2.პროქტის მოკლე აღწერა1–2 წინადადებით: მოსწავლეები გამოიკვლევენ ჯვრის მონასტრის უნიკალურობას გეომეტრიული თვალსაზრისით.
3.პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები ეძებენ ჯვრის მონასტრის არქიტექტურულ ნახაზებს მასწავლებლის დახმარებით, ნახაზის გარჩევის შემდეგ ხვდებიან იმ არქიტექტორების ჯგუფს,რომლებიც მუშაობენ ამ მონასტრის აღდგენასა და შენარჩუნებაზე.
მოსწავლეები მონასტერს ეცნობიან,როგორც გეომეტრიულ სხეულს.კვლევის შედეგად აღმოაჩენენ მის უნიკალურობას მისი ყველა წახნაგი წარმოადგენს წესიერ მრავალკუთხედს.
4.მონაწილეთა ასაკი; IX კლასი
5. ვადები: 10 დღე.
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:ინტერნეტში ბავშვები მოიძიებნე ჯვრის მონასტრის შესახებ ინფორმაციას და აგრეთვე ლიტერატურული წყაროებიდან.
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება,შეიქმნას: მოსწავლეებს არქიტექტორებთან და ისტორიკოსებთან გასაუბრების შემდგ ექმნებათწარმოდგენა ჯვრის მონასტერის შესახებ.მოსწავლები დაფიქრდებიან მონასტრის გეომეტრიულ სხეულებზე.
8.სარგებელი სხვებისთვის: სხვებსაც აუხსნიან აღმოჩენის გზით მიღებულ ინფორმაციას.
9.სამუშაო ენა: ქართული
10.მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:სხვა სკოლა არ მონაწილეობს.
11.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუბთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: უშუალოკავშირი ისტორიასთან,გეოგრაფიასთან,
ე.ს.გ.დაადგენს ფიგურის ზომებს შორის დამოკიდებულების ტიპს და იყენებს ამ დამოკიდებულებას ამოცანის ამოსახსნელად.
ე.ს.გ. ფიგურების შესახებ სხვადასხვა მონაცემების საფუძველზე გამოთქვამს ვარაუდს იმის შესახებ შეიძლება თუ არა ერთი ფიგურის მოცემული გარდაქმნით მეორე ფიგურის მიღება.
ე.ს.გ. წერტილთა გეომეტრიული ადგილების სხვადასხვა აღწერების მიხედვით დაადგენს მიმართებას შესაბამის ფიგურებს შორის.
12.პროექტის ფასილიტატორი:ლანა კვარაცხელია
13.ფასილიტატორის ელ–ფოსტა:lanakvaracxelia@gmail.com
14.პროექტის ფორუმი:
15.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:http://lanakvaracxelia.blogspot.com

No comments:

Post a Comment